YouTube Reklamları
Youtube Googledən sonra dünyanın ən çox istifadə olunan platformasıdır. Hətta bir çox ölkədə youtube istifadəsi tv istifadəsini ötmüşdür. Ölkəmizdə isə youtubenin populyarlığı artmaqdadır. Siz youtubde reklamlar verərək geniş hədəf kütləyə çıxa bilərsiniz.
Table Of Content
- YouTube reklamları nədir?
- Youtube reklamlarının hansı növləri vardır?
- YouTube Display reklamı
- Skippable ADS (Atlana bilən Reklamlar)
- Non Skippable Video ADS (Atlana bilməyən Video Reklamlar)
- Truview Discovery ADS (Həqiqi Baxış Reklamları)
- Bumper ADS(Bamper Reklamları)
- YouTube reklamlarını necə vermək olar?
- Reklam videosunu Youtube’a yerləşdirin
- Google Ads-də kampaniya növünü təyin edin
- Google ADS də kampaniya məzmunuzu təyin edin
- Google Ads ilə reklam qrupu yaradın
- Youtube reklamlarının avantaj və dezavantajları
- Youtube reklamlarının üstünlükləri
- Youtube reklamlarının dezavantajları
- Youtube reklamları üçün verilən suallar
Bu məqalədə əvvəlcə YouTube reklamının nə olduğunu izah edəcəyik. Məqalənin ikinci hissəsində YouTube reklamlarını necə yerləşdirmək və nələrə diqqət etmək lazım olduğunu izah edirik, ona görə də YouTube-da reklam yerləşdirməklə nəticələrinizi yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, bu məqalə sizə kömək olacaq.
YouTube reklamları nədir?
YouTube reklamları istifadəçi YouTube-da videoya baxarkən videonun əvvəlində və ya ortasında yayımlanan reklamlardır. Həmçinin youtubda axtarış zamanı çıxa bilən və videoların yanında gələn reklamlardır.
Seqmentləşdirmə funksiyasından istifadə edərək reklamları cins, yaşa, bölgəyə və s. Siz buna uyğun olaraq onu hədəfləyib daha effektiv edə bilərsiniz.
YouTube istifadəçilərinin sayı artmağa davam edir və faydaları həmişəkindən daha çox olacaq. Buna görə də YouTube reklamlarına hazırda çox diqqət yetirilir.
Youtube reklamlarının hansı növləri vardır?
YouTube reklamının bir çox müxtəlif növləri var:
- Display ADS (Görüntülü Reklamlar)
- Skippable Video ADS (Atlanabilər Reklamlar)
- Non Skippable Video ADS (Atlana bilməyən Video Reklamlar)
- Truview Discovery ADS (Həqiqi Baxış Reklamları)
- Bumper ADS (Bamper Reklamlar)
YouTube Display reklamı
Şəkildən görə bilərsiniz ki, display reklamlar videonun sağ tərəfində görsənə bilər.
Siz google ads alətindən istifadə edərək youtubeda görüntülü reklamlar verə bilərsiniz. Öz brendinizə uyğun görüntülü reklam hazırlayıb youtubeda geniş hədəf kütləsinə çıxa bilərsiniz.
Skippable ADS (Atlana bilən Reklamlar)
Atlana bilən Video ADS, həmçinin “Skippable Ads” kimi tanınır, YouTube-un veb və mobil platformalarında istifadə oluna bilən reklam növüdür. İstifadəçilər bu tip reklamı 5 saniyə ərzində izlədikdən sonra “skip” düyməsini sıxmaqla onu ötürə bilərlər.
Atlana bilən reklamların ən mühüm xüsusiyyəti, keçid düyməsini basan insanlar üçün reklam haqqı ödəməməsidir. YouTube-da atlana bilən reklamlar yerləşdirmək istəyən insanlar və müəssisələr müəyyən amillərə diqqət yetirməlidirlər.
Əsasən bu reklam növündən istifadə edənlər öz mesajını ilk 4-5 saniyədə verməlidilər. Yəni hədəf kütlənin ehtiyacını ilk 5 saniyədə göstərməlidirlər ki, istifadəçi reklamı atlayana qədər mesajı başa düşməlidir.
Non Skippable Video ADS (Atlana bilməyən Video Reklamlar)
Ötürülə bilməyən Video Reklamlar kimi də tanınır, izləyicilərin 5 saniyədən sonra keçə bilmədiyi reklam növünə verilən addır.
Videonun əvvəlində, ortasında və ya sonunda bu reklamların göstərildiyi hər bir şəxs üçün ödəniş etməlisiniz. Çünki insanlar reklamı keçmək üçün ona baxmalıdırlar. Bu formatda reklam etmək istəyən insanlar və bizneslər video formatına diqqət yetirməlidir.
Bu reklam növündən istifadə edərkən kontentin keyfiyyətli olmasına diqqət edilməlidir. Çün ki, istifdəçilər videoya baxmağa məcburdular və keyfiyyəli kontent ilə onu vebsaytınıza keçid etdirə bilərsiniz.
Truview Discovery ADS (Həqiqi Baxış Reklamları)
Əgər siz YouTube-da videoya baxırsınızsa və video dayandırılıbsa və reklam göstərilibsə, bu o deməkdir ki, siz TrueView reklam nümunəsi ilə qarşılaşacaqsınız. Bu reklamlar YouTube-da baxdığınız videodan əvvəl, ortada və ya sonra görünür.
Bu reklam modeli bir neçə səbəbə görə yaxşı işləyir.
1. Birincisi, reklamınızı atlamaq imkanı maraqsız izləyicilərin ona baxmasının qarşısını alır, bu da markanızın pul itirməsinə mane ola bilər.
2. İkincisi, hədəf bazarınızın diqqətini cəlb etmək asandır. Siz bu reklamlara pul xərcləmirsiniz, çünki YouTube yalnız izləyici sizin videonuza 30 saniyə və ya daha çox baxdıqda ödəniş alır.
Bumper ADS(Bamper Reklamları)
YouTube reklam növlərindən biri olan bumper ADS 6 saniyəlik reklamlardır. Bu reklamı vermək istəyən insanların aydın videoları olmalı və 6 saniyə ərzində istədikləri mesaj izah edilməlidir.
Onun cəlbediciliyi ondan ibarətdir ki, oxutma müddəti qısadır və istifadəçilər reklam üzərində fikirlərini cəmləşdirə bilərlər.
YouTube reklamlarını necə vermək olar?
Videonu izləyərək addım-addım youtube reklamları yaradın.
YouTube reklamını yayımlamaq üçün addımlar aşağıdakılardır:
- Youtube reklamları üçün video yükləyin.
- Google ads alətində kampanya növünü təyin edin.
- Google ads alətində məzmunuzu təyin edin.
- Google adsdə reklam qrupu yaradın.
Google Ads haqqında ətraflı məlumat üçün keçid edin.
Reklam videosunu Youtube’a yerləşdirin
YouTube-da reklam etmək üçün ilk addım reklam videonuzu YouTube-a yükləməkdir.
Əvvəlcə YouTube üçün video hazırlayacağıq. Videonun yayım məqsədini aydınlaşdıraq və bu məqsədə çatacaq bir reklam videosu yaradaq.
Sonra videonuzu yaratdıqdan sonra Google-da hesab yaradın. Çünki YouTube-a yükləmək üçün Google hesabı lazımdır.
Sonra video yükləmək üçün kanal yaratmaq üçün yaratdığınız Google hesabından istifadə edin. Ekranın yuxarı sağ küncündə yuvarlaq simvolu basın və “Hesabı dəyişdir” seçin.
Görünən “Bütün kanalları göstər” seçiminə klikləyin və ekranın yuxarı hissəsində “Kanal yarat” görünəcək. Kanal adını daxil etmək üçün bir sahə görünəcək, ona görə də istədiyiniz kanal adını daxil etdikdən sonra aşağıdakı “Yarat” düyməsini vurun və işiniz bitdi.
Qapağın üstündə göstərilən video işarəsindən reklam videosu yükləyin.
Google Ads-də kampaniya növünü təyin edin
Videonuzu yüklədikdən sonra növbəti addım kampaniya növünüzü müəyyən etməkdir.
Google Ads alətinə daxil olun və “Daxil ol” düyməsini basın. Sonra “Yeni kampaniya yaradın” görünəcək, üzərinə də klikləyin.
Reklamınızın nail olmaq istədiyiniz məqsədləri təyin edə biləcəyiniz bir səhifə görünəcək. Məqsədinizdən asılı olaraq müxtəlif növ video reklamlar mövcuddur; ona görə də düzgün hədəf seçin.
Google ADS də kampaniya məzmunuzu təyin edin
Hədəfinizi seçdikdən sonra sizdən kampaniya növünüzü seçməyiniz xahiş olunacaq. Bu dəfə video reklam yayımladığımız üçün kampaniya növü kimi “Video”nu seçəcəyik.
Daha sonra sizdən kampaniyanın alt növünü seçməyiniz xahiş olunacaq; ona görə də istədiyiniz reklam növünü yoxlayın.
Reklam növünü seçin və ətraflı reklam parametrlərini konfiqurasiya edə biləcəyiniz ekranı göstərmək üçün “Davam et” düyməsini basın. Burada aşağıdakı elementləri sıra ilə təyin edin.
- Kampaniyanın adı (video reklamınızın adını daxil edin)
- Təklif strategiyası (reklamlar üçün maksimum təklif və hədəf təklifi təyin edin)
- Büdcə (reklam büdcəsini təyin edin)
- Region (Reklamların çatdırılacağı bölgəni təyin edin)
- Dil (elanı yerləşdirən istifadəçinin dilini təyin edin)
- Digər parametrlər (seçmələr, cihazlar və s.)
Google Ads ilə reklam qrupu yaradın
Növbəti addım reklam qrupu yaratmaqdır. Burada təyin etmək üçün üç element var:
- İstifadəçinin təyin edilməsi
- Məzmun (reklamları göstərmək üçün açar sözlər təyin etmək və s.)
- Təklif qiyməti (müəyyən reklam qiyməti)
Ekrandakı təlimatları izləyin və reklamı yayımlayın.
Youtube reklamlarının avantaj və dezavantajları
YouTube-da reklamın şirkətlər üçün böyük marketinq təsiri var və əslində YouTube-da reklam verən saysız-hesabsız şirkətlər var. Ancaq bunun yalnız üstünlükləri deyil, həm də mənfi cəhətləri var.
Burada YouTube-da video reklam yerləşdirməyin həm üstünlüklərini, həm də mənfi cəhətlərini sadalayıb izah edəcəyik.
Youtube reklamlarının üstünlükləri
Çoxlu istifadəçi
YouTube müxtəlif video paylaşma xidmətləri arasında ən çox istifadəçi sayına sahib olduğu bilinir.Bunun TrueView reklamlarından istifadənin böyük üstünlüyü olduğunu söyləmək olar. Youtubede reklam verən zaman siz geniş hədəf kütləsinə çıxa bilirsiniz. Reklmlarınız və kontentləriniz keyfiyyətli olarsa vebsaytınıza çox sayda trafik ala bilərsiniz.
Hədəf kütlənizi daralda bilərsiniz.
YouTube video reklamları Google Reklamlarına bağlıdır və region, cins, yaş, üstünlük, günün vaxtı və həftənin günü kimi hədəfləmə üçün təyin edilə bilən bir çox parametrlər var. Reklam etmək istədiyiniz xidmət və ya məhsula uyğun olaraq hədəfləməni tənzimləməklə, lazımsız reklam göstərilməsini azalda və reklamları əldə etmək istədiyiniz istifadəçilərə effektiv şəkildə çatdıra bilərsiniz.
Öz vebsaytınıza yönləndirə bilərsiniz.
İstifadəçilər YouTube video reklamına kliklədikdə, onlar şirkətin öz saytına yönləndirilir. Bu, onlara alışlar və sorğular kimi dönüşümlərə səbəb ola biləcək məhsul və xidmətlər haqqında ətraflı məlumat əldə etməyə imkan verir. Bu xüsusiyyətlər TV reklamları kimi ənənəvi kütləvi reklamlarda tapılmır və YouTube video reklamlarından istifadənin böyük üstünlüyüdür.
Yenidən hədəflənməyə uyğundur (Remarketing)
YouTube video reklamlarınıza baxan istifadəçilərin siyahısını yarada bilərsiniz. “YouTube” və “Google Ads”ı birləşdirməklə, həmçinin axtarış reklamlarını (siyahı reklamları) işə salmaq və həmin siyahıdakı istifadəçilərə reklam göstərmək mümkündür. Bu, nəinki yaddaşı və tanınmağı yaxşılaşdırır, həm də istifadəçilər bir neçə dəfə reklamla qarşılaşdıqda, alışveriş etmək ehtimalları artır və reklamın effektivliyini artırırlar.
Youtube reklamlarının dezavantajları
Atlanabilər
Video reklamlarınız nə qədər yaradıcı olsa da, onların istifadəçilər tərəfindən atlanma ehtimalı yüksəkdir. Yaratdığınız reklam heç kim görməsə, o qədər də dəyərli deyil. Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, ona ən azı 5 saniyə baxmağa vadar edə bilərsiniz, lakin bu, qalıcı təəssürat buraxmayacağı üçün dezavantaj sayıla bilər. Ona görə də reklam mesajını bu tip reklamlarda ilk 4-5 saniyədə vermək lazımdır.
Yoxlama uzun müddət çəkə bilər
Müxtəlif parametrlər tamamlandıqdan sonra YouTube video reklamları Google Ads və YouTube siyasətlərinə uyğun olaraq nəzərdən keçirilməlidir. Əksər rəylər bir iş günü ərzində tamamlanır, lakin bəzi hallarda bir neçə gün çəkə bilər. Əlavə olaraq, təsdiqlənməmiş reklamlar yayımlanmayacağından, siz düzəlişlər etməli və yenidən nəzərdən keçirməli olacaqsınız.
Klikləmə və dönüşüm nisbətləri çox vaxt aşağı olur
YouTube video reklamlarının istifadəçilərin marağını daha tez cəlb edəcəyi gözlənilir, lakin onlar klikləyib sayta keçid kimi dönüşüm üçün daha az uyğun olurlar. Çünki çox az adam YouTube videosuna baxarkən görünən reklamın üzərinə klikləyib baxdığı videonu tərk edir.
Konversiya etmək istəyirsinizsə, videoya izləyicinin nöqteyi-nəzərindən baxmaq və istifadəçiləri satın almaq/istəmək/klik etmək istəyi yaradan bir video yaratmalısınız. Alternativ olaraq, videolarınızı daha yaddaqalan etmək və insanların maarifləndirmə mərhələsindən qiymətləndirmə mərhələsinə keçməsini asanlaşdırmaqla reklamlarınızın effektivliyini artıra bilərsiniz. Burada keyfiyyətli kontent yaratmaq lazımdır. İnsanlar onların ehtiyacının qarşıladığıı kontentlərə baxmağı sevir.
Youtube reklamları üçün verilən suallar
Siz google ads alətindən istifadə edərək youtube reklamları verə bilərsiniz.
- Çoxlu istifadəçi
- Daha detallı hədəf kütlə
- Vebsayta yönləndirmə
Reklamı yerləşdirmək üçün istifadə etdiyiniz google ads alətinə daxil olaraq youtube reklamlarınızın nəticələrinə baxa bilərsiniz.
No Comment! Be the first one.