Rəqəmsal Marketinq Kursumun üstünlükləri
Sizlərə 11 moduldan hazırlanan Rəqəmsal Marketinq kursunu tədris edəcəm. Mənimlə birgə Digital Marketingdə indiki günümüzdə işlənən və lazımi olan alətləri öyrənəcəksiniz. Qeyd edim ki, hər modul praktiki və real işlər üzərindən tədris olunur.
Table Of Content
- Rəqəmsal Marketinq Kursumun üstünlükləri
- Rəqəmsal Marketinq Kursu niyə lazımdır?
- Rəqəmsal Marketinq Kursu Sillabus
- Rəqəmsal Marketinq Kursu nəyi əhatə edir?
- Online Rəqəmsal Marketinq Kursu
- Əyani Digital Marketing Kursu
- Rəqəmsal Marketinq Kursu kimlər üçündür?
- Rəqəmsal Marketinq Dərsləri
- Rəqəmsal Marketinq Kursun detalları
- Rəqəmsal Marketinq kursu tarixi
- Rəqəmsal Marketinq Kursu üçün verilən suallar
- Rəqəmsal Marketinq kursu neçə ay davam edir?
- Rəqəmsal Marketinq kursunun ödənişi nə qədərdir?
- Digital Marketing kursu necə tədris olunur?
- Rəqəmsal Marketinq kursunda dəstək verilir?
- Rəqəmsal Marketinq kursu üçün qeydiyyat
Siz rəqəmsal marketinq kursu ərzində sərbəst şəkildə reklamlar yaradacaqsınız, onları optimizasiya edəcəksiniz, seo işləri görəcəksiniz və rəqəmsal marketinqin bütün qollarını praktika edəcəksiniz.
Rəqəmsal Marketinq Kursu niyə lazımdır?
Düşünürəm ki, digital marketing kursu hərkəsə lazımdır. Rəqəmsal marketinq sahəsində işləmək, öz biznesiniz varsa biznesi zirvələrə qaldırmaq üçün və yaxud frilans işləmək üçün lazımdır. Rəqəmsallaşan dövrdə hərkəs öz biznesini rəqəmsal platformalara daşıyır. Social media platformalarında hər gün minlərlə səhifə açılır. Bəs bu səhifələrin idarəsini, reklamlarını kim verməlidir? Əlbətdə ki Digital marketer bu işlə məşğul olur. Həmçinin rəqəmsal marketinq sahəsində peşəkar olub, böyük şirkətlərdə bu sahədə çalışa bilərsiniz.
Rəqəmsal Marketinq Kursu Sillabus
Mənimlə birgə Rəqəmsal Marketinq kursunda başlanğıc səviyyədən yüksək səviyyəyə doğru öyrənəcəksiniz. Rəqəmsal Marketinq kursunu əhatə edən modulları sizlərlə bölüşürəm.
- Inbound and Outbound marketing – Marketinqin növləri
- Traditional and Digital marketing – Ənənəvi və Rəqəmsal Marketinq fərqləri
- 4P Marketinq – Marketinqdə 4P nəyi ifadə edir
- Media Types – Medianin tipləri
- 3i Principles – Hədəf kütlə
- Types of Digital Marketing – Rəqəmsal Marketinqin qolları
- Audiences – Hədəf kütlə təyini
- Buyer’s Journey – Hədəf kütlənin mərhələləri
- Rəqəmsal Marketinqdə necə pul qazanmaq olar?
- Brendlərin strategiyaları ilə tanışlıq
- Content Intent – Kontent nədir və kontentin daxili
- Topical and Evergreen Content – Həmişəyaşıl və Trend kontentlər
- 3 Content – Kontentin 3 növü brendlər hansı kontentlərə fokuslanır
- Creation and Curation Content – Yaradıcı və Dəyişən kontentlər
- Content Types – Kontentin növləri
- Content Repurposing – Kontentdə olunan dəyişiklik
- Content Promotion – Kontentin tanıdılması
- Cotent for SALE in İnstagram, TikTok, Facebook – Satış üçün reklam kontentləri necə olmalıdır
- Vebsayt yaradılması – Özünüzün vebsaytını yaradırsınız 0-dan
- Vebsaytda UX&UI – Vebsaytınızı necə dizayn edəcəksiniz
- Domain seçimi və alınması – Vebsayt üçün domainlərin alınması
- Hosting alınması – Vebsayt üçün hosting alınması (məndən hədiyyə)
- Hosting ve domainin baqlanmasi – Domainlər hostinqi necə bağlanması
- WordPress vebsaytın yaradılması prosesi – WordPress A-Z izahı
- Şəxsi və Müştərilər üçün vebsayt yaratmaq (A-Z)
- Types of SEO – SEOnun hansı növləri var
- Google Bots – Google botları necə işləyir? Addım-addım
- Types of Keyword – Açar sözlərin növləri
- SERP structure – SERP strukturu necədir və nəyə diqqət etməliyik
- Rank Math Plugin (other TOOLS for SEO) – SEO etmək üçün RANK MATH izahı
- Keyword Research – Açar söz araşdırması necə etmək lazımdır
- On-page, Off-page, Techhnical SEO – SEOnun növlərinin faktorları A-Z
- SEO strategy – SEO Strategiyası necə hazırlanır? (Şablon mən verəcəm)
- BlackHat and WhiteHat SEO – Qara SEO nədir və Düzgün SEO nədir
- Url, Title, Meta description, Keyword, Heading Struktur – Əsas Faktorlar
- ChatGPT SEO üçün necə istifadə olunur – Chatgptni SEO üçün istifadə qaydası
- Praktiki SEO günü – Markaların vebsaytını SEO edəcəksiniz
- A/B Testing – Reklamlard A/B testlər necə olur
- All Platforms (step-by-step) – Reklam platformaları addım-addım
- Business suite – Biznes Suit toolunun öyrənilməsi A-Z
- Ads Manager – Reklam platforması addım-addım izahı 0-dan
- Custom, Lookalike, Saved Audiences (Retargeting) – Hədəf kütlə yaratmaq
- Meta Pixel – Piksel ilə vebsaytla social medianı əlaqələndirmək
- SMM (Competitor Research) – Rəqib araşdırması necə olur
- LinkedIN Ads – LinkedİN reklamlarının izahı
- Create Campaign (All Objective) – Bütün reklam növlərinin yaradılması A-Z
- Events on Website for Social Media – Vebsayt eventlərinin Metada izlənilməsi
- Praktiki SMM günü – Real markalar üçün Reklamlar yaradıb satış gətirmək
- Google Ads Platforms – Google ads toolunun izahı A-Z
- All Types of Ads – Bütün reklam növlərinin izahı
- Search Ads, Display ads, Gmail ads – Addım-addım reklam yaratmaq
- YouTube Ads – Youtube reklamlarının addım-addım yaratmaq
- Google Ads Optimization – Goolge reklamlarının optimizasiyası
- YouTube Ads Optimization – Youtube reklamının optimizasiyası
- Retargeting (Google and YouTube) – Yenidən hədəfləmə necə olur
- Conversion – Google adsdə konversiya yaratmaq
- What is Email Marketing – Email Marketinq nədir və niyə lazımdır?
- Email Marketing tools – Email Marketinq üçün hansı toollar var
- Mailchimp tools – Mailchimp toolundan niyə istifadə etməlisiniz?
- Creating Email Marketing – Email marketinqin yaradılma prosesi
- Email Marketing Optimization – Email marketingin optimizaisyası
- Email Marketing Examples – Brendlərin email marketing nümunələri
- Praktiki Email marketing günü – Email marketinqi 0-dan yaradacaqsınız
- All SEO Analysis Tools
- SMM Tools
- SERP Analysis Tools
- Website Analysis Tools
- All Tools for Keywords
- Competitor Tools
- Digital Marketing Tools
- Google Analytics qurulması
- Google Analytics necə işlənilir?
- Search Console vebsayta qurulması
- Search Console necə istifadə olunur?
- Yandex və Clarity vebsayta qurulması
- Yandex və Clarity istifadə qaydası
- Tag Manager vebsayta qurulması
- Tag Manager üzərindən Eventlər yaratmaq
- Eventlərin izlənməsi
- Bütün Metriklərlə tanışlıq
- Metriklərin dəyəri
- Hansı metrik nə zaman istifadə olunur
- Metriklərin hesablanması
- Metrics of Campaigns
- Büdcə Planlaması nədir
- Büdcə Planlaması edərkən nəyə diqqət etməlisiniz?
- Büdcə planlaması üçün şablon hazırlamaq
- Reklamların düzgün idarəsi
- Metriklər üçün Büdcə idarə edilməsi
Rəqəmsal Marketinq Kursu nəyi əhatə edir?
Rəqəmsal Marketinq kursu əyani və online şəkildədir. Kurs müddətində real şirkətlərin işlərini və praktiki işlər görəcəksiniz. Hər modul bitən zaman modula uyğun tapşırıqlar verilir.
Online Rəqəmsal Marketinq Kursu
Online Rəqəmsal Marketinq kursu ilə başlanğıc səviyyədən peşəkar səviyyəyə doğru addım-addım öyrənmək üçün müraciət edin. Tədris əyani şəkildə keçirilsə də tədrisə online olaraqda qoşula bilərsiniz.
Əyani Digital Marketing Kursu
Rəqəmsal marketinq kursu əyani formada tədris olunur. Lakin online formatda da qoşulub tədrisdən yararlana bilərsiniz. Digital marketing kursunu bitirəndən sonra CV düzəldirik və iş tapmaq üçün full dəstək göstərilir. CV rəqəmsal marketinq sahəsinə aid və əsas açar sözlərdən ibarət düzəlir.
Rəqəmsal Marketinq Kursu kimlər üçündür?
İndiki günümüzdə və gələcək üçün lazım olan Rəqəmsal Marketinq kursu hərkəs üçün uyğundur. Rəqəmsal Marketinq kursunu addım-addım öyrənmək istəyən hərkəs iştirak edə bilər.
- Digital Marketingə yeni başlayanlar
- Biznes sahibləri
- Universitet tələbələri
- Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisləri
- Öz sahəsini dəyişmək istəyənlər
Kurs müddətində praktiki işlər və real şirkətlərin işlərinə fokus olunacaq. Bunun əsasında rəqəmsal marketinq kursunu tam şəkildə A-Z öyrənəcəksiniz.
Həmçinin rəqəmsal marketinq sahəsini öyrənmək üçün digər yazılan bloqlara baxa bilərsiniz. Rəqəmsal Marketinq Bloqlarına baxmaq üçün keçid edə bilərsiniz.
Rəqəmsal Marketinq Dərsləri
Rəqəmsal marketinq dərslərimiz də videorecordinglər çəkilir. Hər dərs bitəndə dərsin videorecordingi qrupa atılır. Videorecordinglərə baxaraq tələbələr materialları, keçilənləri təkmiləşdirirlər. Dərslərdə quizlər və suallarda keçirilir. Hər modulun quizi sizləri gözləyir.
Rəqəmsal Marketinq Kursun detalları
10 moduldan ibarət rəqəmsal marketinq kursu 3 ay (48 saat) ibarətdir. Kurs əyani formatda təşkil olunacaq və kurs müddətində tam dəstək veriləcək. Həmçinin kursa online formatda da qoşula bilərsiniz.
Kurs tam praktika üzərində qurulub. Modulları bitirən zaman hər modulun quizləri və taskları olur. Həmçinin tələbələrin praktika günləri olur. Məsələn tələbə gələcək mən tərəfdən tələbələrə büdcə ayrılır və tələbələr həmin büdcə əsasında real markalar üzərində həm seo edəcəklər həm də smm reklamlarını yerləşdirəcəklər.
Əlavə olaraq, tələbələr öz vebsaytlarını yarada biləcək və vebsayt yaradılmasında frilans müştərilər necə tapacaqlar bunu öyrənirlər.
Rəqəmsal Marketinq kursu tarixi
- Kurs Müddəti - 3 ay (48 saat)
- Kurs Qrafiki - Həftədə 2 dəfə (2 saat)
- Tədris Növü - Onlayn və Offline
- Səviyyə - Başlanğıcdan Peşəkara
Rəqəmsal Marketinq Kursu üçün verilən suallar
Rəqəmsal Marketinq kursu üçün ən çox verilən sualları sizlərin nəzərinizə çatdırıram.
Rəqəmsal Marketinq kursu neçə ay davam edir?
Digital Marketing kursu 3 ay davam edir və tam 10 modul öyrədilir. Sİz tədrisi bitirən zaman artıq tam hazır şəkildə junior digital marketing specialist olursunuz.
Rəqəmsal Marketinq kursunun ödənişi nə qədərdir?
Kursun ödənişi aylıq 300 azn təşkil edir. Lakin, endirimlər mövcud olarsa endirim olunur. Endirimlər müxtəlif zamanlarda aktiv olur.
Digital Marketing kursu necə tədris olunur?
Qeyd edim ki, mənim tədris etdiyim kurs yalnız praktika üzərində qurulub. Həmçinin hər tələbəyə 70-90$ büdcə ayrılaraq markaların reklamlarını verilməsinə dəstək göstərilir.
Rəqəmsal Marketinq kursunda dəstək verilir?
Tədris müddətində və tələbələrimə tədris bitəndən sonrada açıq saat verirəm. Yəni, günün istənilən saatında 7/24 yaza bilərsiniz və sizə full dəstək verirəm.
Rəqəmsal Marketinq kursu üçün qeydiyyat
Digital Marketing üzrə peşəkar olmaq üçün qeydiyyatdan keçin. Qrup yığılan zaman artıq dərslərə başlanılır. Qeydiyyat üçün yuxardakı formu doldura bilərsiniz. Həmçinin whatsapp üzərindən yaza bilərsiniz.
Rəqəmsal Marketinq kursunu bitirəndən sonra frilans işlər üçün dəstək göstəriləcək.
No Comment! Be the first one.