Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə

Kənan Nəsibov

Digital Marketing Specialist

  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
Rəqəmsal MarketinqBloqlar

Rəqəmsal və Ənənəvi Marketinq fərqi nədir?

Nesiboff
16 Mayıs 2023

Rəqəmsal və Ənənəvi marketinq fərqi nədir?

İlk öncə Rəqəmsal Marketinq nədir? Bu sualın cavabını bilək.

Table Of Content

  • Rəqəmsal Marketinqə nələr daxildir?
  • Ənənəvi Marketinqə nələr daxildir?
  • Rəqəmsal və Ənənəvi Marketinq Fərqi nədir?
  • Reklam Büdcəsi
  • Əlaqə
  • Vaxt
  • Ünsiyyət dili
  • Hədəf kütləyə çıxışı
  • Ənənəvi Marketinqin üstünlükləri
  • Ənənəvi Marketinqin mənfi tərəfləri
  • Rəqəmsal Marketinqin üstünlükləri
  • Rəqəmsal və Ənənəvi marketinqi göstərən şəkil
  • Bəs sizcə?
  • Ənənəvi Marketinqdə maraqlı olan bəzi “Bilboard” nümunələrinə baxaq.

Rəqəmsal Marketinqə nələr daxildir?

  • Sosial media kanalları
  • Email marketinq
  • İnternet reklamları
  • Vebsayt
  • Rəqəmsal bloqlar və s
    reqemsal marketinqe neler daxildir

Ənənəvi Marketinqə nələr daxildir?

  • TV
  • Jurnal
  • Radio
  • Qəzet
  • Flyer
  • Broşur və s

enenevi marketinqe neler daxildir

Rəqəmsal və Ənənəvi Marketinq Fərqi nədir?

  • Reklam büdcəsi
  • Əlaqə
  • Vaxt
  • Ünsiyyət dili
  • Hədəf kütləyə çıxışı

Reklam Büdcəsi

Ənənəvi Marketinqdə səsə, yazıya, şəkilə üstünlük verilir. Buna görədə çox xərc tələb edən bir marketinq növüdür. Rəqəmsal Marketinq isə ənənəvi marketinqə görə daha az xərc tələb edən hətta, heç bir büdcə olmadan belə marketinq fəaliyyətlərini həyata keçirə bilərlər. Buna görədə iri şirkətlərlə yanaşı xırda şirkətlər də rəqəmsal marketinqdən rahatlıqla istifadə edə bilirlər.

Əlaqə

Ənənəvi marketinqdə radiodan və ya tvdən reklamları eşidirlər və görürlər. Reklamlar tv və radioda hərkəs eşitsin, görsün, məqsədli yayımlandığı üçün burada potansiyal və qeyri-potansiyal hədəf kütlələrinə də reklam çıxmış olur və hədəf kütlələri anında əlaqə saxlaya bilmirlər. Rəqəmsal Marketinqdə isə hədəf kütlələr gördüyü reklamla bağlı anında şirkətlə əlaqə saxlaya bilərlər.

Vaxt

Ənənəvi marketinqdə reklamların, kampaniyaların planlanması çox vaxt aparır. Hələ, planlanma zamanı bir səhvə yol verildikə, o səhvi düzəltmək daha da zaman alır. Bundan əlavə müəyyən bir vaxt olur ki, şirkətlər öz məhsullarını və xidmətlərini o vaxt ərzində hədəf kütlələrinə çatdırmaq olur. Lakin, rəqəmsal marketinq qısa müddətdə hər zaman özünü yeniləyə bilir və müştərilərinə 7/24 çata bilir

Ünsiyyət dili

Ənənəvi marketinqin üsniyyət dili həm uzaq həm də, rəsmi dildir. Lakin, rəqəmsal marketinqdə ünsiyyət dili daha isti və səmimi olduğundan müştərilərlə emosional əlaqə yaratmağa kömək edir

Hədəf kütləyə çıxışı

Ənənəvi marketinqdə çöl reklamları, tv, radio reklamları bütün insanların qarşısına çıxdığından şirkətlər istədikləri hədəf kütləni hədəfləmək üçün çox zaman kəsb edir və çox prosesdən keçir. Lakin, rəqəmsal marketinqdə sosial media reklamları, internet reklamları verərkən şirkətlər istədikləri kimi kütlələri hədəfləyə bilirlər.

 

İndiki dövr üçün Rəqəmsal Marketinq üstünlüyünü olduğunu görərik. Texnologiyaların günü-gündən inkişafı, yeni sosial platformaların yaranması, rəqəmsal marketinq-i daha da üstün edir.

Ənənəvi Marketinqin üstünlükləri

Ənənəvi marketinq strategiyasından, yollardan istifadə edərək yerli hədəf kütləyə çatmaq daha sadədir.

Televizora, qəzetə, plakatlara, broşurlara reklam yerləşdirərək bir çox insana çata bilərsiniz. Həmçinin bu tipli reklamlar daha başa düşülən və anlaşıqlı olur. Çün ki, reklamlar televiziya dilində yayımlanır.

Ənənəvi Marketinqin mənfi tərəfləri

Ənənəvi marketinq daha da geniş kütləyə çıxır. Məsələn yol qırağında olan bir plakata münasib qiymətə telefonlar başlığı altında reklam yerləşdirilib. Həmin reklamı telefona ehtiyacı olanlar və olmayanlar da görəcək.

Ənənəvi marketinqdə şəkillərə, yazılı medialara üstünlük verildiyi üçün daha çox büdcə tələb edir. Mənfi tərəflərindən biri isə reklamların effektivliyini ölçməyin asan olmamasıdır.

Televizorda olan bir reklama nə qədər insan baxdı təyin etmək mümkün olmur. Yol qırağında olan plakatdakı reklamı dəqiq nə qədər adam gördü, baxdı tyin etmək mümkün olmur.

Rəqəmsal Marketinqin üstünlükləri

Rəqəmsal marketind ənənəvi marketinqə nisbətən daha ucuzdur. Az büdcə ilə hədəf kütləyə çatmaq mümkündür. Hətta heç bir ödəniş etmədən belə hədəf kütləyə çatmaq mümkündür.

24/7 hədəf kütlə üçün əl çatan olması və daha dəqiq hədəf kütləyə çıxması üstünlüklərdən biridir.

Telefon reklamında telefona ehtiyacı olanları, cinsini, yaş aralığını təyin edərək daha dəqiq hədəf kütləyə çıxa bilirsiniz. Ən əsası reklamları ölçə, optimizasiya edə bilirsiniz.

Rəqəmsal və Ənənəvi marketinqi göstərən şəkil:

inbound ve outbound marketinq

Bəs sizcə?

Bəs sizcə indiki dövr üçün Rəqəmsal Marketinq yoxsa Ənənəvi Marketinq daha vacibdir?

Ənənəvi Marketinqdə maraqlı olan bəzi “Bilboard” nümunələrinə baxaq.

enenevi marketinqde bilboard

Aşağı mərtəbədə Mcdonalds və yuxarı mərtəbədə Burger King. “Hərşey yuxarda” başlığı altında BurgerKingin maraqlı reklamı göstərilib.

mcdonalds vs burgerking

“Burada avtobusun dayanmasına icazə verilir sizin yox” başlığı adıaltında “Nike” öz ayaqqabısını maraqlı etmişdir

nike bus stop

BurgerKing: Kralın tacı var, lakin səni klon xoşbəxt edir. 

McDonalds: Klon gülməlidir, lakin kral olmaq səni əzəmətli edər.

No Comment! Be the first one.

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kənan Nəsibov

Rəqəmsal Marketinq kursunu A-Z tədris edirəm.Həmçinin SEO, Google Ads və SMM xidməti göstərirəm.

Sosial Media

Sevilən Bloqlar

guerilla marketing nədir
Guerilla Marketing nədir və necə istifadə olunur?
22 Ocak 2025
kriptovalyuta
Kriptovalyuta nədir?
20 Aralık 2024
on-page seo nədir
On-page SEO nədir?
26 Kasım 2024
smm təqvimi
SMM Təqvimi
20 Kasım 2024

Yeni Bloqlar

Bloqlar

Technical SEO nədir və necə istifadə olunur?

Bloqlar

Sosial Media səhifələri necə olmalıdır?

Bloqlar

Vebsayt Kontent necə olmalıdır?

Kənan Nəsibov
© 2024 - Bütün Hüquqları Qorunur | Kənan Nəsibov