Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə

Kənan Nəsibov

Digital Marketing Specialist

  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
google reklamlari
BloqlarRəqəmsal AlətlərRəqəmsal Marketinq

Google Reklamları necə yaradılır?

Nesiboff
15 Ağustos 2023

Google reklamlari haqqında

Google reklamlarlarınən nə qədər önəmli və vacib olduğunu yəqin ki hərkəs bilir. Həmçinin ən çox büdcə tələb edən reklamlar elə google reklamlarıdır. Google reklamlarinın gəliri 2017-ci ildə 20% artaraq dünya miqyasında 95 milyard dollara sahib oldu.

Table Of Content

  • Axtarış motoru reklamı
  • Axtarış motorunda ilk sıralarda yer almaq
  • Görüntülü reklamlar
  • Görüntülü reklamlar necə işləyir?
  • Google reklamlarında hədəfləmə
  • Görüntülü reklamların üstünlükləri
  • Video reklamları
  • Video reklamlarının növləri
  • Video reklamı necə verilir?
  • Tətbiq reklamları
  • Tətbiq reklamları “Play Store”də
  • Tətbiq reklamları “Görüntülü Reklamlar”da
  • Tətbiq reklamları “YouTube”da
  • Tətbiq reklamları “Axtarış Motoru”nda
  • Alış-veriş reklamları
  • Alış-veriş reklamları necə yaradılır?
  • Alış-veriş reklamlarında məhsul adı
  • Markanın adı
  • Məhsul özəllikləri
  • Karakter sayı
  • Alış-veriş reklamlarında məhsul şəkili

Google reklamlarının yaradılması hamının tanıdığı Google Ads platforması vasitəsilə həyata keçir. Ümumiyyətlə insanlar almaq istədikləri məhsulu və ya xidməti hərzaman öncədən araşdırırlar.

İnsanların çoxu almaq istədiyi məhsulu öncədən googleda axtarışa verir. Buna görədə google reklamlarının nə qədər önəmli olduğunu bilməlisiniz.

Google ads nədir? Öyrənmək üçün keçid edin.

Bəs google reklamlarinin hansı növləri var?

  • Axtarış motoru reklamları
  • Görüntülü reklamlar
  • Video reklamlar
  • Tətbiq reklamlari
  • Alış-veriş reklamları

Axtarış motoru reklamı

google reklamları

Siz google axtarış yerində ehtiyacınız olan məhsulu və ya xidməti axtarırsınız. Qarşınıza çıxan nəticələrdə üst sıralarda reklam verən vebsaytlar alt sıralarda isə orqanik olan vebsaytlar görsənəcək. Vebsaytların üst sıralarda çıxması üçün axtarış motoru reklamlarından istifadə edilib. Şəkildəki nümunəyə baxa bilərik.

Şəkildəndə görsəndiyi kimi reklam veren vebsaytlar üst sıralarda görsənir və qara rənglə bold yazılan reklam (ads) sözünü də görə bilərsiniz. Axtarış motoru reklamları verən zaman müəyyən açar sözləri hədəfləyirsiniz.

Hansı ki, siz həmin açar sözlər yazılan zaman ön sıralarda çıxırsınız. Axtarış motoru reklamları internet reklamlarının ən populyar reklamlarındandır. Axtarış motoru reklamlarının bir çox reklamlardan fərqi odurki, müştəri öz ehtiyaclarını axtaran zaman sizin reklam qarşısına çıxır.

Məsələn: Bir müştəri rəqəmsal marketinq kursu axtarır və google rəqəmsal marketinq kursları yazır. Axtarış nəticələrində siz rəqəmsal marketinq kursu üçün reklam vermisiniz. Sizin vebsayt müştərinin qarşısına çıxacaq və buda sizin kurslardan yararlanmaq imkanı verir. Bu da o deməkdir ki, siz doğru zamanda doğru hədəf kütlənin qarşısına çıxırsınız.

Axtarış motorunda ilk sıralarda yer almaq

Statistika göstərir ki, istifadəçilərin 73%-i axtarış edən zaman ilk səhifələrdə gəzir.

Əgər orqanik seo etməmisinizsə və ya etmisiniz lakin, yenə də ilk sıralarda görsənmirsinizsə o zaman google axtarış motoru reklamından istifadə edərək ilk səhifəyə gələ bilərsiniz

Axtarış nəticələrində istifadəçilərin 41%-i TOP3-də olan vebsaytlara click edirlər.

Yenə də siz google axtarış motoru reklamından istifadə edərək vebsaytınızı TOP3-ə sala bilərsiniz.

İstifadəçilərin 64%-i birşeyi almaq istədiklərində google reklamına click edirlər.

Google reklamlarının nə qədər önəmli olduğunu göstərən səbəblərdən biri də budur.

Görüntülü reklamlar

Google Display Network (GDN) adlanan görüntülü reklamlar da googlenin təqdim etdiyi reklam növlərindən biridir. YouTube, Gmail də bunlara daxildir. Siz görüntülü reklamlardan istifadə edərək təxminən 2 milyon vebsaytda reklamlarınızı göstərə bilərsiniz.

Görüntülü reklamlar necə işləyir?

Görüntülü reklam verən zaman siz hədəf kütlənizi təyin etməkdən başqa reklam vermək istədiyiniz vebsaytlarıda hədəfləyə bilərsiniz. Həmçinin bu hədəfləmələri ayrıca olaraq da hədəfləyə bilərsiniz.

Google reklamlarında hədəfləmə

Açar söz hədəfləməsi – Görüntülü reklamlarda açar söz hədəfləməsi axtarış motoru reklamlarından bir qədər fərqlidir. Siz burada kütlə hədəfləməsi və vebsayt hədəfləməsi edirsiniz. Yəni, görüntülü reklamlar sizin reklamlara maraq göstərə biləcək hədəf kütlənin qarşısına çıxır və yaxudda sizin təyin etdiyiniz açar sözlərlə əlaqəli yerlərdə görsənir.

Mövzu hədəfləməsi – Sizin reklamlar burada reklamlarınızda seçdiyiniz mövzularla əlaqəli vebsaytlarda görsənəcək. Məsələn: maşın ehtiyat hissələrini reklama qoymusunuzsa mövzunu seçərkən sizin reklamlar bu mövzu ilə əlaqəli vebsaytlarda görsənəcək. (turbo.az)

Vebsayt hədəfləməsi – Siz buarada vebsaytların linkini yapışdıraraq reklamlarınızı göstərmək istədiyiniz vebsaytları özünüz təyin edirsiniz. Yəni reklamlarınızın göstərilmə yerini özünüz təyin edirsiniz. Bu vebsaytda ola bilər, tətbiqdə ola bilər və videoda ola bilər.

Hədəf kütlə – Görüntülü reklamlarda siz hədəf kütlənizdə demoqrafi hədəfləmə, cihaz hədəfləməsi, gün və saat hədəfləməsi, dil hədəfləməsi, oxşar hədəf kütlələr belə təyin edə bilərsiniz.

Görüntülü reklamların üstünlükləri

Daha çox erişim gətirir

Görüntülü reklamlar axtarış motoru reklamlarına nisbətən daha çox erişim gətirir. Buna görə də siz markanızın tanıdılmasında görüntülü reklamlarından istifadə edə bilərsiniz.

Qiyməti aşağıdır

Görüntülü reklamlar axtarış motorlarına nisbətən daha ucuzdur. Yəni daha aşağı CPC-ə malikdir.

Video reklamları

2005-ci ildə yaranan və 2006-cı ildə Google tərəfindən alınan YouTube platforması dünyanın ən böyük 2-ci axtarış saytıdır. Siz youtube platformasında təkcə video reklamlar deyil həm də görüntülü reklam ağı da verə bilərsiniz. Lakin bizim mövzumuz video reklamları olduğu üçün videolar haqqında danışacıq.

Video reklamları verməmişdən əvvəl bəzi metriklər var ki, onları bilmək vacibdir. 

Göstərim (impression) – Reklamınızın neçə dəfə göstərildiyini ifadə edən metrikdir.

Görüntüləmə (view) – Istifadəçilərin reklamınızı 30 saniyədən çox izlənəndə və reklamınızla əlaqə qurulma sayını göstərən metrikdir.

Max CPV (cost-per-view) – Bir istifadəçinin reklamınızı izləməsi və reklamınızla əlaqə qurarkən verdiyiniz təklifdir.

Videonun izlənmə faizi – İstifadəçilərin reklamınıza baxma faizini göstərən metrikdir. Bunları 25%, 50%, 75% və 100% olaraq görə bilərsiniz.

Video reklamlarının növləri

Google ads vasitəsilə siz youtubeda video reklamlar verirsiniz. Video reklamlarının bir neçə növləri var. Bunlar aşağıdakılardır:

  • “Reklamı keç” düyməsi olan yayın içi reklamlar
  • “Reklamı keç” düyməsi olmayan yəni axıra kimi baxmağa məcbur olduğun reklamlar

Keçilə bilən – Bəlkədə son zamanlar youtubeda qarşınıza çox reklam çıxır. Bir videoya, kinoya, komediye və s, videolara baxan zaman Bolt, Wolt, Trendyol və s, şirkətlərin reklamlarını görürsünüz. Bəzi reklamlarında “reklamı keç” düyməsi var və reklam bizim ehtiyacı qarşılamırsa düyməyə click edirik və reklamı keçirik.

google reklamları video

Keçilə bilməyən – Bəzi reklamlar var ki, “reklamı keç” düyməsi olmur və bu reklam növlərində şirkətlər mesajlarını müştəriyə tam vermək üçün istifadə edirlər. Keçilə bilməyən reklamların uzunluğu 15-20 san olmaqla bölgələrə görə dəyişir.

Google reklamlari  video

Video reklamı necə verilir?

  1. Google ads hesabınızdan kampaniyalar bölməsindən + yeni kampaniya edirsiniz
  2. Kampanya növünü video olaraq seçin
  3. Video reklamının növünü təyin edin
  4. Kampaniyanıza ad verin
  5. Günlük büdcənizi təyin edin
  6. Başlanğıc və bitmə tarixini qeyd edin
  7. Reklam növümə görə təklif verin
  8. Hədəf kütlənizi təyin edin. (dil və bölgə)
  9. Reklam qrupuna ad verin
  10. Hədəf kütləni təyin edin
  11. Videonuzu əlavə edin

Tətbiq reklamları

Siz google ads vasitəsilə tətbiq reklamlarınızı həyata keçirə bilərsiniz. Tətbiq reklamlarını siz video reklamlarında, axtarış motoru reklamlarında və görüntülü reklamlarda istifadə edə bilərsiniz. Reklamlarda yönləndirilən link isə google play və yaxud appstore olur.

Sizin tətbiq reklamlarında əsas məqsədiniz tətbiqin yüklənmə sayını artırmaqdır. Yaratdığınız tətbiq reklamları Google Play, Google Axtarışlarda, Google ilə ortaq olan saytlarda, YouTube və s yerlərdə görsənəcək.

Tətbiq reklamları “Play Store”də

google reklamları play store

Reklama daxildir: tətbiq ikonu, tətbiq adı, ortalama xal və özəl mətn

Göstərildiyi yer: Google Play girişində və axtarışda

Nə edər: Play storedə tətbiq yüklənməsinə yönəldir

Tətbiq reklamları “Görüntülü Reklamlar”da

Reklama daxildir: tətbiq ikonu, tətbiq adı, youtube bağlantılı video, 

Göstərildiyi yer: Görüntülü reklam olan vebsaytlarda və videolarda

Nə edər: Tətbiqi yükləmək üçün açılan səhifəyə yönəldər

Tətbiq reklamları “YouTube”da

Reklama daxildir: tətbiq ikonu, tətbiq adı, youtube bağlantılı video, tətbiq mətni

Göstərildiyi yer: İOS və Android cihazlarında YouTube platformasında

Nə edər: Tətbiqi yükləmək üçün mağazaya yönləndirər

Tətbiq reklamları “Axtarış Motoru”nda

app reklamları

Reklama daxildir: tətbiq ikonu, tətbiq üçün mətn, mağazanın xalı

Göstərildiyi yer: Google axtarış motoru və görüntülü reklamlarda

Nə edər: Tətbiqi yükləmək üçün mağazaya yönləndirər

Alış-veriş reklamları

Alış-veriş reklamları digər reklam növlərinə görə biraz çətindir. Alış-veriş reklamları vermək üçün əvvəlcə sizin Google Merchant Center hesabınız olmalıdır və məhsulları bura inteqrasiya etməlisiniz. Google Merchant Center, məhsullarınızı google xidmətlərində istifadə etməyə kömək edən bir platformadır. 

Siz google merchant center hesabını açdıqdan sonra aşağıdakı addımları atmalısınız.

  1. Biznes məlumatlarınızı əlavə edin.
  2. Biznesini doğrulayın
  3. Biznesinizin loqosunu əlavə edin
  4. Google ads ilə Google merchant center hesablarını bir-birinə bağlayın
  5. Məhsulları merchant centere əlavə edin

Alış-veriş reklamları necə yaradılır?

  1. Google ads hesabınızda +yeni kampaniya click edirsiniz
  2. Reklamın növünü alış-verişi reklam seçirsiniz
  3. Reklamlarınızı göstərmək istədiyiniz ölkəni təyin edirsiniz
  4. Kampaniyanıza ad verin
  5. Kampaniyanıza görə təklif verirsiniz
  6. Yayılamaq istədiyiniz bölgələri təyin edirsiniz

Google ads hesabınıza daxil olaraq bu addımları etdikdə alış-veriş reklamlarını yaratmış olursunuz. Siz alış-veriş reklamları yaradərkən məhsulları bir neçə alt qruplara ayıra bilərsiniz. Məsələn: Qiymətlərinə görə, sezonuna görə, təzəliyinə görə, cinsiyətinə görə və s, alt qruplara ayıra bilərsiniz.

Alış-veriş reklamlarında məhsul adı

Məhsullarınızın başlıqları reklamlarda ən önəmli nüanslardan biridir. Məhsulların başlıqları nə qədər ideal olarsa traffiki, click sayını artırar. Siz məhsullarınızın başlıqlarını yaxşılaşdırmaq üçün aşağıdakılara diqqət etməlisiniz.

Markanın adı

Məhsullarınızın başlıqlarında markanızın adının olmaması fikrimcə yaxşı bir addımdır. Odur ki, alış-veriş reklamlarında məhsul başlıqlarında markanızın adına yer ayırın.

Məhsul özəllikləri

Siz burada məhsullarınızın özəlliklərini formasını, rəngini, ölçüsünü və s əlavə edə bilərsiniz. Əgər başqa bir özəlliyi varsa sizin məhsula o zaman qeyd edə bilərsiniz. 

Karakter sayı

Siz məhsul başlığında maksimum 150 karakter istifadə edə bilərsiniz. Lakin, məhsul başlıqlarının daha ideal görünməsi üçün 70 karakter etməlisiniz. Çün ki, nəticələrdə ilk 70 karakter görsənir.

Alış-veriş reklamlarında məhsul şəkili

Sizin alış-veriş reklamlarınızda hədəf kütlənizin gördüyün ən vacib nüans məhsul şəkilləridir. Buna görədə alış-veriş reklamı yaradarkən məhsulların şəkillərinin ölçüsünə diqqət etməlisiniz.

Məhsullarınızın şəkillərini seçərkən aşağıdakı nüanslara diqqət etməlisiniz.

  1. Yüksək keyfiyyətli şəkillərdən istifadə edin
  2. Əlavə olunan şəkillərin həmin məhsula aid olmasından əmin olun
  3. Məhsullarınızı bacardığınız qədər sadə və arxa planı ağ rəngdə edin

No Comment! Be the first one.

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kənan Nəsibov

Rəqəmsal Marketinq kursunu A-Z tədris edirəm.Həmçinin SEO, Google Ads və SMM xidməti göstərirəm.

Sosial Media

Sevilən Bloqlar

guerilla marketing nədir
Guerilla Marketing nədir və necə istifadə olunur?
22 Ocak 2025
kriptovalyuta
Kriptovalyuta nədir?
20 Aralık 2024
on-page seo nədir
On-page SEO nədir?
26 Kasım 2024
smm təqvimi
SMM Təqvimi
20 Kasım 2024

Yeni Bloqlar

Bloqlar

Technical SEO nədir və necə istifadə olunur?

Bloqlar

Sosial Media səhifələri necə olmalıdır?

Bloqlar

Vebsayt Kontent necə olmalıdır?

Kənan Nəsibov
© 2024 - Bütün Hüquqları Qorunur | Kənan Nəsibov