Inbound marketinq – Hədəf kütlənizin sizinlə əlaqə saxlaması üçün və ya hədəf kütlənizin məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi almaları üçün yaradılan bir strategiyadır.
Outbound marketinq – Hədəf kütlənizin sizin məhsulları və ya xidmətlərinizi almaları üçün göndərdiyiniz mesajlardır.
Daha ətraflı izah: Inbound marketinqdə siz bir strategiya qurursunuz hansı ki, hədəf kütlə özü gəlib sizin məhsulları və ya xidmətləri tapır. Outbound marketinqdə isə tam əksi, siz öz məhsul və ya xidmətlərinizi satmaq üçün müştərilərə mesajlar göndərirsiniz.
İnbound marketinqə daxildir:
Siz SEO strategiyası qurmaqla, Sosial medialarda düzgün kontentlərlə müştərilərə çatmaqla və ya marka tanıtımı istifadə etməklə müştərilərin sizin məhsulları və ya xidmətləri almaqlarına gətirirsiniz. Yəni ki, müştərilərin ehtiyaclar olduğu məhsul və ya xidmətləri axtarır və sizi tapırlar.
Vebsaytınıza trafik çəkmək vacibdir. Vebsaytınıza gələn istifadəçilər sizin daimi müştərilərə çevrilə bilər. Bunun üçün siz diqqət çəkməlisiniz. Müştərilərin ehtiyaclarına uyğun diqqət çəkici başlıqlardan istifadə etməlisiniz. Düzgün seo strategiyası quraraq axtarış nəticələrində öndə çıxaraq diqqət çəkə bilərsiniz. Cəlbedici başlıqlardan istifadə etməklə bloqlar yaradaraq diqqət çəkə bilərsiniz.
Siz vebsaytınıza trafik çəkməyə başladıqdan sonra onları potansiyal müştərilərə çevirməlisiniz. Bunun üçün istifadəçilərin nömrəsini və ya mailini almağa çalışın. İstifadəçiləri hərəkətə keçirtmək üçün CTA istifadə edə bilərsiniz və ya onlar üçün form hazırlaya bilərsiniz. Sizin vebsaytda daha çox hərəkət etmələri üçün bir neçə yollar istifadə etməlisiniz
Vebsaytınıza daxil olan istifadəçilərin mailini və ya nömrələrini aldınız. İstifadəçilər sizin vebsaytda vaxt keçirirlər, məhsullar və ya xidmətlərlə maraqlanırlar. Əldə etdiyiniz əlaqə vasitələrini düzgün istifadə etmək lazımdır. Məsələn, vebsayta gələn istifadəçilərə doğru zamanda maillər göndərə bilərsiniz və s.
Outbound marketinqə daxildir:
Siz öz hədəf kütlənizə məhsulu və ya xidməti almaqları üçün bir növ push edirsiniz. Hədəf kütləniz televizorda, radioda sizin məhsulların endirimdə olduğunu görür və ya siz kampaniyalar yaradırsınız və sms, mail vasitəsilə kampanyanı hədəf kütləyə göndərirsiniz.
Bir sözlə desək, Outbound marketinq satış yönümlü, inbound marketinq isə marka tanıtımlı bir strategiyadır.
No Comment! Be the first one.