Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə

Kənan Nəsibov

Digital Marketing Specialist

  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
Kənan Nəsibov
  • Bloq
    • Rəqəmsal Marketinq
    • Sosial Media
    • Rəqəmsal Alətlər
    • SEO
    • Şəxsi İnkişaf
  • Xidmətlər
    • SEO Xidməti
    • SMM xidməti
  • Kurslar
    • SMM Kursu
    • Rəqəmsal Marketinq Kursu
  • Haqqımda
  • Portfolio
  • Əlaqə
BloqlarRəqəmsal MarketinqSEO

Vebsayt Kontent necə olmalıdır?

Nesiboff
16 Mayıs 2023

Vebsayt kontent necə olmalıdır?

Kontent – məhsul və ya xidmət üçün yaradılan, yazılan istənilən formatda olan məlumatdır.

Table Of Content

  • İstifadəçini başa düşmək
  • Problemləri həll etmək və ehtiyacları qarşılamaq
  • Axtarış sisteminə görə optimizasiya etmək
  • Yaradılan kontentdən təkrar istifadə
  • Nəticə

Kontent Marketinq – Rəqəmsal marketinqin bir qolu olub, uyğun hədəf kütlə üçün yazılan və yaradılan bir strategiyadır

Bura daxildir: Şəkillər, videolar, mətnlər, səhifəyə və sayta daxil olan istənilən məlumatlar. Kontent marketinq potansiyal müştərilərin diqqətini çəkmək, sadiq qalan müştəriləri əldə tutmaq və brendinizi tanıtmaq üçün istifadə olunur.

Məsələn: Sizin məhsullarınız və ya xidmətləriniz keyfiyyətlidir və qiymətləridə münasibdir. Bəs hədəf kütlənizin bundan xəbəri var? Bunun üçün də doğru kontent marketinq strategiyası yaradaraq məhsulları və xidmətləri hədəf kütlənizə çatdırmaqdır.

Kontent yaratmaq üçün yaxşı ideyaya sahib olmalısınız ki, müştərilərin tam olaraq nə istədiyini və ehtiyaclarını qarşılaya biləsiniz. Əgər vebsayt kontentiniz yaxşı olarsa, müştərilər saytınızda xeyli vaxt keçirtmiş olacaqlar və siz google analytics alətindən istifadə edərək müştərilərinizi daha yaxşı tanıya və onların ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşərsiniz. Əks halda, kontentiniz pis olarsa sayta daxil olan müştərilər qısa zamanda saytınızı tərk edəcək və buda “Bounce Rate” %-ini aşağı salacaq.

Bəs yaxşı vebsayt kontent nədir?

  • İstifadəçini başa düşmək
  • Problemi həll etmək və ehtiyacları qarşılamaq
  • Axtarış sistemlərinə görə optimizasiya etmək
  • Yaradılan kontentdən təkrar istifadə
  • Nəticə

İstifadəçini başa düşmək

istifadecini basa dusmek

İlk öncə hədəf kütlənizi başa düşməlisiniz və hədəf kütlənizin maraq dairəsini bilməyiniz vacibdir. Hədəf kütləniz sizin məhsulları və ya xidmətləri axtarmaq üçün hansı açar sözlərdən istifadə edirlər? Əgər siz bu cür suallara cavab verib və hədəf kütlənizi nə qədər yaxşı tanısaz kontentiniz də o qədər uğurlu olacaq

Problemləri həll etmək və ehtiyacları qarşılamaq

problemi hell etmek

Sizin yaratdığınız kontent müştərinin ehtiyacını qarşılamalıdı və müştəri problemlərinin həllini sizin kontentə baxaraq tapmalıdır. Əgər kontentiniz müştərinin ehtiyaclarını qarşılayırsa o zaman müştəri sizin güvəninizi və rəğbətinizi qazanır. Növbəti məhsul və ya xidmət axtarışında birbaşa sizin səhifəyə gələcək.

Axtarış sisteminə görə optimizasiya etmək

axtaris sistemine gore optimizasiya

Siz bir kontent yaratmısınız və bu kontentin uğurlu olması üçün SEO işləri aparmalısınız. Məsələn: uyğun açar sözlər istifadə edə bilərsiniz, səhifənizin Title hissəsini dəyişə bilərsiniz, kontent daxilində digər səhifələrinizə yönəltmək üçün keçid linklər verməlisiniz və s.

Yaradılan kontentdən təkrar istifadə

kontentden tekrar istifade

Kontentdən təkrar istifadə etmək bu o deməkdir ki, sizə lazım olan vacib hissələri digər kontentlərdə istifadə edə bilərsiniz. Bu oxunaqlığı və görünümlüyü artırır.

Nəticə

symbol limit

Yuxarıda qeyd olunanlar uğurlu kontent strategiyasının önəmli faktorlarındandır. Əgər siz də markanızın və ya brendinizin tanıtmaq istəyirsinizə uğurlu kontent strategiyası yaratmağınız vacibdir.

3 Comments

  1. Technical SEO nədir və necə istifadə olunur? - Kənan Nəsibov dedi ki:
    31 Mayıs 2023, 23:39

    […] içində olan kontentləri dəyişmək, daxildə keçid üçün linklər vermək lazımdır. Vebsayt kontent necə olmalıdır? adlı bloqumda ətraflı şəkildə kontent izahı verilmişdir. Eyni zamanda vebsaytınızın […]

    Yanıtla
  2. Technical SEO Nədir Və Necə Istifadə Olunur? | Kənan Nəsibov dedi ki:
    25 Haziran 2023, 23:48

    […] içində olan kontentləri dəyişmək, daxildə keçid üçün linklər vermək lazımdır. Vebsayt kontent necə olmalıdır? adlı bloqumda ətraflı şəkildə kontent izahı verilmişdir. Eyni zamanda vebsaytınızın […]

    Yanıtla
  3. Sosial Media Səhifələri Necə Olmalıdır? | Kənan Nəsibov dedi ki:
    30 Mayıs 2024, 00:16

    […] Uğurlu kontent necə olmalıdır? […]

    Yanıtla

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kənan Nəsibov

Rəqəmsal Marketinq kursunu A-Z tədris edirəm.Həmçinin SEO, Google Ads və SMM xidməti göstərirəm.

Sosial Media

Sevilən Bloqlar

guerilla marketing nədir
Guerilla Marketing nədir və necə istifadə olunur?
22 Ocak 2025
kriptovalyuta
Kriptovalyuta nədir?
20 Aralık 2024
on-page seo nədir
On-page SEO nədir?
26 Kasım 2024
smm təqvimi
SMM Təqvimi
20 Kasım 2024

Yeni Bloqlar

Bloqlar

Technical SEO nədir və necə istifadə olunur?

Bloqlar

Sosial Media səhifələri necə olmalıdır?

Bloqlar

Vebsayt Kontent necə olmalıdır?

Kənan Nəsibov
© 2024 - Bütün Hüquqları Qorunur | Kənan Nəsibov